Boeken

6
Yes
Detail
Detail
None
1
1000000
Naam...
/boeken/
Je communicatie en je schrijfsels naar een hoger niveau tillen, je werkproces efficiënter maken, slimme marketingkneepjes leren.
We kunnen deze boeken aanbevelen.
Ze zetten je flink op weg.
Detail

Categorieën:

Goed Geschreven
Goed Geschreven Image

Goed geschreven biedt een aanpak die studenten in staat stelt hun schrijfvaardigheid te verbeteren en hun algemene taalvaardigheid te ontwikkelen.

Hand(ig) boek zakelijk schrijven
Hand(ig) boek zakelijk schrijven Image

Hand(ig) boek zakelijk schrijven is het ideale boek om bij de hand te hebben voor iedereen die schrijft op het werk. Het behandelt de meestvoorkomende teksten en staat boordevol voorbeelden uit de praktijk.

Online copywriting in 60 minuten
Online copywriting in 60 minuten Image

Wil je meer betrokkenheid bij je organisatie? Wil je meer tevredenheid over je dienstverlening? Wil je meer vertrouwen van je klanten? Begin met de teksten op je website. In dit boek krijg je alle handvatten om een heldere en overtuigende online tekst te schrijven.

Zakelijk Schrijven
Zakelijk Schrijven Image

Hoe schrijf je een doeltreffende zakelijke tekst? Dit boek presenteert de kennis die nodig is om deze vraag te beantwoorden. De lezer leert effectief zakelijk te schrijven met behulp van casuïstiek, praktijkvoorbeelden en opdrachten om zelf stapsgewijs mee aan de gang te gaan.

Getting Teams Done
Getting Teams Done Image

‘Getting things done’ (2008)* van David Allen is de basis van deze uitgave die een logisch vervolg is om deze methode ook voor teams in te zetten. Aan de hand van een verhaallijn, van de marketingmanager die een grote klus op de rails moet zetten, wordt de implementatie van Getting Teams Done geïllustreerd.

Getting Things Done
Getting Things Done Image

Een geheel herziene en geactualiseerde editie van de internationale bestseller over persoonlijke productiviteit. David heeft het boek van begin tot eind herschreven, van het aanpassen van bestaand materiaal tot het toevoegen van volledig nieuw materiaal dat aansluit bij de nieuwe manier van werken.

Content Marketing - handboek
Content Marketing - handboek Image

Tussen de oude manier van denken over reclame en de mondige consument is een diepe kloof geslagen. Wakkere merken willen echter de knop omdraaien. Ook al is het gat dichten tussen marketeer en consument voor veel bedrijven nog steeds een hels karwei. Maar het kan.

Goed Geschreven Image
Goed Geschreven
Goed geschreven biedt een aanpak die studenten in staat stelt hun schrijfvaardigheid te verbeteren en hun algemene taalvaardigheid te ontwikkelen.
Hand(ig) boek zakelijk schrijven Image
Hand(ig) boek zakelijk schrijven
Hand(ig) boek zakelijk schrijven is het ideale boek om bij de hand te hebben voor iedereen die schrijft op het werk. Het behandelt de meestvoorkomende teksten en staat boordevol voorbeelden uit de praktijk.
Online copywriting in 60 minuten Image
Online copywriting in 60 minuten
Wil je meer betrokkenheid bij je organisatie? Wil je meer tevredenheid over je dienstverlening? Wil je meer vertrouwen van je klanten? Begin met de teksten op je website. In dit boek krijg je alle handvatten om een heldere en overtuigend... Lees meer
Zakelijk Schrijven Image
Zakelijk Schrijven
Hoe schrijf je een doeltreffende zakelijke tekst? Dit boek presenteert de kennis die nodig is om deze vraag te beantwoorden. De lezer leert effectief zakelijk te schrijven met behulp van casuïstiek, praktijkvoorbeelden en opdrachten om ... Lees meer
Getting Teams Done Image
Getting Teams Done
‘Getting things done’ (2008)* van David Allen is de basis van deze uitgave die een logisch vervolg is om deze methode ook voor teams in te zetten. Aan de hand van een verhaallijn, van de marketingmanager die een grote klus op de rail... Lees meer
Getting Things Done Image
Getting Things Done
Een geheel herziene en geactualiseerde editie van de internationale bestseller over persoonlijke productiviteit. David heeft het boek van begin tot eind herschreven, van het aanpassen van bestaand materiaal tot het toevoegen van volledig... Lees meer
Content Marketing - handboek Image
Content Marketing - handboek
Tussen de oude manier van denken over reclame en de mondige consument is een diepe kloof geslagen. Wakkere merken willen echter de knop omdraaien. Ook al is het gat dichten tussen marketeer en consument voor veel bedrijven nog steeds een... Lees meer